Kvällsbabbel

Jag är ledsen ganska ofta nu mera, oftare än vad jag är glad. Jag har egentligen inte så mycket att vara ledsen över, tvärtom så dyker det upp sak efter sak som borde göra mig glad men det funkar inte riktigt så. Kanske är jag rädd och hamna i samma hjulspår igen, att det ska bli sådär mörkt så jag inte ser något ljus över huvudtaget. Men dumt å tänka så, det kan ju faktiskt bli bra. Det kan gå åt helvete också men åt andra sidan det kan väl varenda grej man gör och skulle man tänka så skulle man väl inte göra nånting alls.

Så därför väljer jag att tänka att kanske blir det bra, kanske. Hur det än blir kan inte jag göra något åt det nu ändå så att gå runt och vara ledsen över något som inte ens hänt är ju faktiskt rätt korkat.

Seriöst, Vardagsbabbel | |
#1 - - bf:

mina finisar <3

Upp