Babbel

Mycket tankar just nu, lite därför jag är vaken just nu trotts att klockan står på 01:43. 

Allt är lite mittimellan just nu. Jag är inte sjuk nog för att vara på psyk, jag är inte frisk nog för att vara en del av ett normalt liv. Jag sitter fast i ett mörker och jag vet inte om jag ska springa neråt eller uppåt, jag vet inte om jag ska kämpa eller bara strunta i det. 

Lite för mycket saker händer samtidigt som alldeles för lite händer. Allt är huller om buller och jag vet inte alls längre vad jag gör, åt vilket håll jag är påväg eller vad som kommer ske framöver. Saker blir bättre och saker blir sämre. Eller nä, bättre var och ta i. Men saker händer och jag vet inte riktigt hur jag ska hantera allt detta, jag vet inte hur jag ska hantera denna bomb med miljoner känslor som växer, låt oss bara hoppas när det väl smäller, så är det på ett bra sätt. 



Seriöst, Vardagsbabbel | |
Upp